Jak pozyskać, utrzymać i zmonetaryzować e-klienta?
Konferencja Klienci 2.0, poświęcona zagadnieniom marketingu i sprzedaży produktów FMCG w Internecie odbędzie się 6-7 grudnia br. w Warszawie. Dwudniowe spotkanie obejmie prezentacje ekspertów z branży internetowej, warsztaty brytyjskiego specjalisty Dannego Meadows-Klue oraz rozstrzygnięcie konkursu na najlepszą kampanię reklamową - BEST FMCG @CTION.
Anna Meller
Celem konferencji jest Klienci 2.0 odpowiedź na pytanie o to, jak pozyskać, utrzymać i "zmonetaryzować" e-klienta. To pytanie które zadaje sobie obecnie wielu reklamodawców z sektora FMCG. Organizatorzy konferencji - Internet Standard i Gazeta.pl - postanowili pokazać konkretne sposoby zwiększenia sprzedaży przy wykorzystaniu potencjału Internetu. Konferencja ma również zaprezentować, jak skutecznie zwiększać liczbę klientów i jak zwiększać świadomość marki wśród rzeszy 12 mln Polaków korzystających z Sieci.
Tematyka konferencji obejmuje szeroki zakres zagadnień: od przygotowywania strategii obecności w Internecie, poprzez realizację kampanii i wybór ciekawych narzędzi promocyjnych, aż po kwestie precyzyjnego docierania z ofertą do poszczególnych grup konsumentów, mierzenia skuteczności działań reklamowych i budowania lojalności klientów.
Na konferencji o najlepszych praktykach marketingowych dla FMCG online opowiedzą eksperci z polskiej branży internetowej. Gościem specjalnym będzie Danny Meadows-Klue, Chief Executive Digital Strategy Consulting, pionier branży internetowej w Wielkiej Brytanii, prezes europejskiego IAB. Poprowadzi on warsztaty z technik promocji i sprzedaży w sieci (www.internetstandard.pl/konferencje/klienci2.0/agenda.html).
Podczas dwudniowego spotkania rozstrzygnięty zostanie również konkurs na najlepszą internetową kampanię produktów szybko zbywalnych - BEST FMCG @CTION. Prezentacja najciekawszych przykładów odbędzie się 7 grudnia, a najlepszą kampanię wybierze jury składające się z ekspertów branżowych oraz uczestnicy konferencji. Do 30 listopada można nadsyłać swoje zgłoszenia (www.internetstandard.pl/konferencje/klienci2.0/konkurs.html)
Konferencja została przygotowana przez Internet Standard i Gazeta.pl. Patronat branżowy objęło IAB oraz SMB Interactive. Wydarzeniu patronują medialnie: Brief, Puls Biznesu, Computerworld, CMO, MediaRun, Wirtualna Polska. Agencje reklamowe K2 oraz Zentropy Partners są partnerami wydarzenia.
Konferencja odbędzie się 6-7 grudnia br. w siedzibie Agory.
"Klienci 2.0" to już druga konferencja organizowana przez Internet Standard wspólnie z Gazetą.pl. Poprzednia "2k6. Powrót boomu" obyła się w lutym br.
http://www.cxo.pl/news/102606.html
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...