Google, Yahoo i Microsoft wspierają Sitemaps
Rynkowi konkurenci Google, Microsoft i Yahoo ogłosili, że będą wspólnie wspierać rozwiązanie SiteMaps, które ułatwia robotom wyszukiwarkom indeksowanie zawartości stron WWW. Zapewne stanie się ono obowiązującym standardem.
Protokół Sitemap został wprowadzony półtora roku temu przez Google. Sitemap to plik XML, który umieszczony na witrynie WWW, ułatwia pracę robotowi wyszukiwarki.
Rozwiązanie jest szczególnie użyteczne w przypadku dynamicznych stron, których zawartość zmienia się bardzo często. Poza dokładną mapą serwisu udostępnioną wyszukiwarce, plik Sitemap może zawierać takie informacje, jak daty i częstość wprowadzenia zmian w poszczególnych podstronach witryny. Należy podkreślić, że Sitemaps nie gwarantuje lepszej pozycji w wynikach wyszukiwania.
- Najważniejsze dla wydawców jest to, że większa ilość treści będzie indeksowana w krótszym czasie - mówi Tim Mayer, dyrektor ds. wyszukiwania Yahoo. - Dzięki Sitemaps internauci otrzymują najdokładniejsze wyniki wyszukiwania, a twórcy stron mają ułatwione zadanie w ich przygotowywaniu - wyjaśnia Vanessa Fox, menedżer produktu z Google Webmaster Central.
Yahoo! wprowadziło obsługę protokołu Sitemap już dzisiaj, Microsoft zaimplementuje rozwiązanie na początku roku 2007. Giganci internetu podejmą starania, by zaimplementowały je mniejsze firmy i stało się ono obowiązującym standardem.
Więcej: www.sitemaps.org
http://www.idg.pl/news/102542.html
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...