Dobre imię w portalu społecznościowym
Użytkownicy Internetu niemal od początku jego istnienia chcą wyraźnie odróżniać się jedni od drugich. Jednym z najpowszechniej stosowanych narzędzi budowania sieciowego "ja" jest nick, czyli unikalny pseudonim używany w danym serwisie.
Stworzenie własnego nicka wydaje się sprawą błahą. Wystarczy wybrać dowolną nazwę i zarejestrować się w serwisie. Jeśli wybrana nazwa jest zajęta, wybieramy inną. Nicki, czyli pseudonimy używane w Sieci, coraz częściej traktowane są też jak domeny internetowe.
Praktyka pokazuje, że tych kilka znaków może wzbudzać całkiem sporo emocji. Chęć posiadania wyjątkowej i oryginalnej nazwy popycha ludzi do podkradania zajętych nicków lub podszywania się pod sieciowych celebrytów na forach dyskusyjnych.
Badacze Internetu oraz społeczności funkcjonujących on-line podkreślają, że osoby regularnie udzielające się na forach dyskusyjnych potrafią silnie identyfikować się ze swoim alter ego. Ich stosunek do wybranych nicków nierzadko ma charakter emocjonalny.
Patricia Wallace, autorka książki "Psychologia Internetu" udowadnia, że pseudonimy, którymi posługujemy się w Sieci, mogą wiele mówić o nas samych.
więcej przeczytasz na:
http://www.marketing-news.pl/t(...)8&f=299h
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...