Jak firma powinna zaistnieć na Facebook-u
Silnym markom nie zagrozi nawet najdziwniej prowadzony profil, ale słabsze muszą oduczyć się popełniania szkolnych błędów.
Facebook i inne portale społecznościowe są naturalnym środowiskiem dla organizacji angażujących ludzi w swoją działalność - wszelkiego typu stowarzyszeń, instytucji organizujących cykliczne czy jednorazowe wydarzenia z udziałem publiczności, jednorazowych i długofalowych akcji społecznych.
Sprzyjają firmom, których produkty wzbudzają entuzjazm użytkowników i stają się elementem kreowania własnego wizerunku, statusu, przynależności do określonej grupy społecznej. Mogą to być zarówno urządzenia elektroniczne, elementy ubioru, maszyny ogrodowe, sprzęt umożliwiający uprawianie jakiegoś interesującego hobby, jak i strumienie informacji czy wydarzeń kulturalnych.
Innymi słowy, tam gdzie produkt wiąże się z tożsamością użytkownika, tam Facebook może stać się użytecznym narzędziem w ręku producenta. Wiele firm zupełnie sobie jednak nie radzi z budowaniem własnego profilu na tej niezwykle popularnej platformie społecznościowej.
Aktywność typowej firmy rozpoczynającej działalność na Facebook-u ma charakter spazmatyczny: kilkanaście wpisów w ciągu pierwszych dwóch tygodni, a potem miesiące martwej ciszy. Ponowne ożywienie, zalew zdjęć i materiałów wideo... i znów cisza. Firmy, które ten etap mają już za sobą, starają się zamieszczać posty co kilka dni, ale tylko niektóre są w stanie wyjść poza kopiowanie materiałów ze swojej strony WWW.
więcej przeczytasz na:
http://www.computerworld.pl/ne(...)k.u.html
Rehabilitacja po udarze - Centrum Opieki i Rehabilitacji Leśna Polana. Opieka 24h - krótkoterminowa i długoterminowa.
Woda destylowana demineralizowana i ultraczysta. Najwyższa jakość i szybka dostawa do Klienta. Zamów wodę online dla domu lub do firmy.
W związku z 15 leciem działalności firmy oraz poszerzeniem świadczonych usług o Wideo na żądanie oraz Telewizję cyfrową, przygoto-waliśmy projekt "ekstremalnej metamorfozy"
e-rolnik coraz bliżej?
e-rolnik coraz bliżej? Według badania Agribus 2010 przeprowadzonego przez Martin & Jacob, eksperta rynku rolnego, ponad 70%. gospodarstw rolnych o areale powyżej ...
Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit
Co-working w wersji 2.0. Nowa inicjatywa dla startupów Większość produktów naszej młodej branży to totalny bullshit - twierdzi Adam Zygadlewicz, jeden z ...
Czy zawsze warto mieć reklamę PPC wyżej?
Z wynikami organicznymi Google jest podobnie, jak z reklamami w tej wyszukiwarce. Pierwotna prawda brzmi - im wyżej, tym lepiej. Aczkolwiek ...